Allmänbildningen sinar

Ikväll är jag duktig. Rapport står på schemat. Uppdaterar mig om vad som händer i Sverige. Och i världen måste jag väl erkänna.
Bättring!
Egentligen borde man titta på rapport varje kväll.
Och läsa historia lite då och då.
Och hålla uppe allt annat som man lärt sig under åren.
Jag är rädd att min annars ganska stora allmänbildning kommer att minska betydligt.
Nej, det ska inte hända!

Bättring!

image219
Lac Vert, sjö mitt bland bergen.

Nu ska jag läsa bok på franska. Le Clan d'Otori


Kommentarer
Postat av: Joel

Hehe ja, fast packningen kan inte börja än, jag måste tvätta först :P

Historia är alltid bra att läsa ;) det tycker jag absolut du ska göra :D

2008-02-11 » 22:44:07
URL: http://joelherko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback