Innan läggdags

Ser så fram emot i helgen. 8.23 i morgon tar jag tåget till St-Imier för att möta upp de andra tre och sedan tar vi bussen upp till Mont Crosin för vandring.
Sen sover Hanna här och vi har en trevlig söndag att ta vara på. Så jag är väl tillbaka på söndagkväll med bilder och upplevelser svart på vitt.

La Redoutes sommarkatalog har kommit.
Denna söta klänning vill jag ha!. Lite för dyr för min ekonomi dock. Men så fort det blir rea ska jag titta om den finns kvar.
Den skriker ju Maja!

image216

Kommentarer
Postat av: vi här hemma

Nu är kl 9.31 och du är på väg för vandring. Tänker på Dig! Puss o kram

2008-02-09 » 09:32:21
Postat av: Joel

Snygg klänning! Dock var den ingenting för mig, tror jag ^^

2008-02-10 » 16:38:18
URL: http://joelherko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback