Irriterar

Den mörka fläcken på min annars så ljusa himmel.
(nej, det kommer inte någon bild, jag lovar.)

Min vän munsåret.

Nu har han hittat hit igen. Och såklart kommer han när jag som minst vill ha honom här. Varför inte välja en vecka då jag inte har tänkt visa mig ute mer än på lekplatsen här i Court?
Nej, veckan då jag har massor planerat kommer han såklart smygande.
Jag motarbetar honom så mycket jag bara kan.

Jag har för övrigt mer eksem på kroppen än vad jag brukar. Mina händer är som vanligt, torra, eksemiga ibland och då och då irriterar det ordentligt. Öronen är också om de brukar, spricker - blir bättre - spricker - blir bättre...
Men nu börjar det att sprida sig. Igår hade jag torr haka! Hur i sjutton kan man få en torr haka? Det har jag aldrig varit med om förut. Ögonlocken är också torra, hur mycket jag än smörjar med min milda kräm så försvinner det inte. Eller jag tror att det har försvunnit men sen när jag tittar mig i spegeln igen så är det åter där, det torra. Eksem sprider även ut sig över baksidalår. inget knäveck, inget armveck, utan baksida lår. Vilket ställe..

Ja, det får väl vara mitt problem.
Fast. det där sms:et också. Måste lösas!!

image221

Här pulsade jag och Hanna i söndags. Uppför.

Kommentarer
Postat av: Joel

Det låter ej som någon trevlig vän! Jag står på din sida!

2008-02-13 » 23:45:37
URL: http://joelherko.blogg.se
Postat av: Samira - Tråkbloggen

Delta gärna i mina designutlottningar!
http://samira.webblogg.se/1203081502_fyrdubbelt.html

Ha en fortsatt trevlig helg!

2008-02-16 » 15:00:09
URL: http://samira.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback