Uppfriskande promenad

Ledig förmiddag och det är redan fredag.
Var ute på en promenad för en stund sen. Jag hittade en väg i en skog!! Så härligt att gå där, trodde verkligen inte att jag skulle sakna skogen från hemma. Inte för att jag var ute och gick överdrivet mycket i skogen förut, men det är ändå en sorts frihetskänsla. Missförstå mig inte, det är inte så att jag inte har någon skog omkring mig. Jag är omgiven av skog. Fast det är skog som finns uppe på bergen och jag har inte förrns nu hittat en väg som leder till den. (Som inte är uppåt,uppåt,uppåt då).

Helgen är än så länge blank. Vi är mitt uppe i att försöka få ihop något. Kanske kommer de upp mot mitt håll. Det är Carnaval i Bienne. (Festligheter kan man väl säga, med avslutande karnevalståg)
Jag jobbar måndag till onsdag nästa vecka. Sen kommer Johanna! (Och mina svenska pålägg då..^^)
Sen är jag ledig i 12 dagar!! Februari kommer att gå fortfort.

image213
Vi när det begav sig. Det var här det började, vår/sommar 2004. Vår vänskap började att byggas upp. Jag hoppas att den aldrig tar slut.

Kommentarer
Postat av: Joel

Haha "jag hittade en väg i en skog.." ^^ Hoppas du får en trevlig helg :)

2008-02-08 » 11:59:21
URL: http://joelherko.blogg.se
Postat av: Sanna

Har du många bilder ifrån Norge? (om det är därifrån bilden kommer?:P)

2008-02-08 » 18:26:00
URL: http://www.nogg.se/sannaaa
Postat av: Thérèse

Men hjälp vilken gammal bild hehe:P Hoppas du har det bra:D

2008-02-12 » 21:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback