"Vilken smurfig sommar"

Fick precis veta att jag är ledig i morgon eftermiddag.
Vad bra. Då hinner jag städa då istället..för det blir ju liksom inte gjort idag..
Och så blir det ett tidigare tåg til Lausanne. Kolla in stan och kanske hittar jag något trevligt att köpa. Fast kanske håller jag på det nån vecka. Tänkte ju faktiskt dra dit Johanna när hon kommer. :)

Sen ska jag även gå ut med en offentlig ursäkt till mina föräldrar.
Jag vet att jag tyckte mycket om de där skivorna "smurfhits" när jag var liten.
Det måste varit en pina att lyssna på dem.
Tro mig, Nu vet jag. Tre dagar i rad har smurfhits på franska varit den enda skiva som satts in i datorn .Och som vi har dansat! Det är till och med så allvarligt att jag vet vilken låt som kommer efter en annan. Efter tre dagar..
Och såklart har de precis tre favoriter, som de spelar om och om igen!
Sen blir man ju irriterad när man inte kommer ihåg texten på svenska.
Möjligen var det därför jag hade en konstig känsla i kroppen i söndags. Den visste liksom att detta skulle komma..haha. För veckan har hittills varit mycket bra.

image212

Kommentarer
Postat av: Joel

Haha, smurfhits på franska XD

2008-02-07 » 11:29:32
URL: http://joelherko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback