Un jour très sympa

Är inte himlen tömd på vatten snart? Det har regnat hela dagen. Jag vaknade till regndroppsknaster på rutan och det knastrar fortfarande..

Mysig dag i Neuchâtel med Camilla och Hanna.
Mamma - Jag köpte mig en jacka! På rea, halva priset. 64franc, som hittat.
Och vi har planerat. Så mycket vi vill göra under de månader som vi har kvar här. Nästan så att vi fick lite panik..
Men det ska nog ordna sig. På något sätt. Kul ska vi ha i alla fall.

Min skrivglädje är inte så där jättestor denna kväll utan jag ska istället ägna mig åt filmen som jag fyndade på rean.
Tänk, jag har verkligen hittat saker på rea idag. Det händer verkligen inte ofta.
The Holiday blir det. Mys. Men först tandborstning och pyjamas innan jag kryper ner i sängen.

I morgon har jag mycket att göra. Mycket för att vara en söndag i alla fall. Städa bort alla dammtussar, sätta i gång mitt nya photoshop för första gången och läsa handboken grundligt, leta kurser och så är det jag som står för middagen. Tacopaj står det på menyn. 'Kom ihåg. Köp ost innan kl12 imorrn'
Hinna träna ska jag också. Promenad till att börja med.

Drillade förresten igår. Vad härligt! Fast jag skrämde upp Nicolas rejält. Han trodde nog ett tag att det var taket som höll på att rasa in igen när han hörde stavens dunk mot golvet..

image174

Kommentarer
Postat av: mor

Kul läsa din blogg igen efter "semester" och nyår. Det där med ny jacka lät verkligen bra.... å på rea dessutom. puss

2008-01-06 » 12:46:32
Postat av: mor igen

Det där att N blev livrädd av "dunket"... känner jag igen från här hemma.......förut alltså. puss igen

2008-01-06 » 12:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback