Med svensk mark under fötterna

Jag är hemma och det är otroligt fint väder ute så anledningarna till att sitta inne vid datorn är inte så många..
Jag är tillbaka när regnet börjar att falla och jag börjar att ta tag i alla mina "inomhus" projekt.

Just nu är det bara härligt att lägga sig i hängmattan och läsa (förnärvarande den sista Harry Potter boken eftersom jag endast hade läst den på engelska förut), ta en cykeltur till stan och träffa vänner som jag inte har träffat på läänge.
Tanken är även att jag:
- ska plugga lite italienska i veckan
- ta tag i och läsa min systers engelska biologibok
- läsa många andra böcker som står i bokhyllan

och så vidare..


vi hörs en annan dag. och då kommer bloggen att blomstra ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback