Ojdå, hur gick det här till??

Precis hemkommen från drillen.
Och helt plötsligt ska jag vara med på en uppvisning på söndag.

De frågade mig lite lätt om jag kunde tänka mig att vara med på en dans, och jag sa..nja,,hmm,,jag kan ju ingenting än!! Men visst, vi provar idag så får vi se. "De sätter väl mig längst back så det inte syns så väl när jag gör bort mig", tänkte jag. Men icke sa nicke. Vad gör de? Jo, de sätter mig i mitten utan någon framför!

Euhm, nämnde jag att det är Can-Can "höga sprakar, hopp hopp hopp, ännu mera höga sparkar" som vi ska dansa?
Jag är ganska så lost.

Men ett stort smile kommer jag att ha i facet i alla fall. haha.

image314
Bild från måndagens båtfärd. odlingar på bergssluttningen..

Kommentarer
Postat av: emeli

men grattis!
det är ju jättekul, och det kommer gå såå bra^^
kram

2008-05-15 » 16:22:01
URL: http://maisouii.blogg.se
Postat av: Joel

Gillar du inte att hoppa och sparka? ^^

2008-05-15 » 19:12:32
URL: http://joelherko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback