Hej, stepp

Schemat är fullspäckat. Det är så härligt. Det är så jag.
I morgon ska jag återigen ta fram mina skills som kille (och hoppas på att träningsvärken inte blir lika stor som efter förra gången. Jag säger bara, aj axlar!) och på torsdag ska det steppas i flera timmar! Oj, vad länge sedan det var som jag satte fötterna i ett par steppskor. Men tekniken sitter där någonstans. Det vet jag att den gör.

Förra gången (och första!) som jag steppade i en föreställning var i produktionen i 2:an.




Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag blir avis. Du hinner med så himla mycket kul Maja! Lyllos! Min tid går fortare än tåget och vad gör jag: åker buss!

Lycka till med Steppen!

2008-11-12 » 16:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback