Regnigt

Jag borde verkligen damma lite i mitt rum. Det var ett tag sedan nu, men jag har inte tid idag heller. Eller kanske jo, men jag tar mig inte tid idag.
Jag och mamma ska nu damma på nedervåningen, ställa fram adventsljusstakar och annat adventigt. Sedan är det dags för mig att ta mig upp till musikskolan. Bära massa grejer (jag är ju så bra på att lyfta människor nu så några pukor ska väl inte vara något problem. Hoppas jag..). Tanken är i alla fall att vi ska ställa i ordning inför adventskonserten som de ska ha ikväll och i morgon bitti.

Repade igår kväll och ska repa idag. Stepp för hela slanten blir det. Första genomdraget närmar sig med stormsteg.

I morgon tar jag mig till kyrkan för att lyssna på konserten och på kvällen är det personalfest. Helgen är helt oplanerad men lönen kom idag så lite julklappsinköp borde kanske vara på tapeten..

Typiskt att snön smälte bort..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback