Halva dagen ledig

En härlig höstdag. Jag har gett mig själv en halvtimma till att göra något som inte har med jobbet att göra. Sen måste jag fortsätta planera. Ska ta mig upp till danssalen någongång efter lunch så får jag lite koreografi gjord också.
Men nu får jag göra precis vad jag vill innan jag ska vara duktig igen.
På lördag ska jag ha en danskurs för RUM:s räkning, har dans och uppvärmning klar men jag tror att jag måste gå igenom lite hur jag ska lägga upp det hela. Inte så många anmälda, men jag hoppas att jag kan ge de medverkande en positiv syn på dans.

Ikväll är det tre timmars stepp. Och jag måste påminna mig själv att jag ska sms:a Jorge och påminna honom att ta med sig steppskor till oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback