Fredagslyx






Jag tillåter mig själv att ha lite vill ha-begär idag..
Om två veckor får jag börja att använda riktiga örhängen.
2 egna par har jag som kommer att användas flitigt.
Men jag undrar hur jag ser ut i örhängen som hänger lite..

Det är nästan så att jag skäms för sådana här vill ha-begär. (och det är både mycket mycket töntigt, men samtidigt lite bra..)
Men man vore väl inte mänsklig om de inte fanns där..

Dessa kommer från MarMalaid som har en hel del annat som gärna skulle få ett rum i mitt smyckesskrin.







Kommentarer
Postat av: emeli

supersnygga!

och vem har inte galna ha-begär??

haha.

kram :)

2008-10-10 » 20:03:15
URL: http://maisouii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback