Oktober lider mot sitt slut..

Många sena kvällar och mycket att göra har gjort att jag inte riktigt har hunnit med bloggen. Hoppas på ändring nu. Inte för att jag kommer att ha mindre att göra, men prioriteringen får bli något förändrad.

Nu är det höstlov så jag hoppas att jag får lite mer tid över, ska försöka ta det så lugnt som möjligt (jag kan ju ha det som ambition i alla fall...).
Fast mitt höstlov har inte riktigt börjat än. Jag "jobbar" måndag och tisdag då jag, tillsammans med flera av de andra lärarna, ska på olika seminarium och workshops. Ska bli riktigt kul och jag hoppas få en hel del nya idéer.
 På onsdag ska jag helhjärtat ägna mig åt ny koreografi, nya låtar och den skrivuppgift som jag ska lämna ut fter lovet.
Jag har att göra så att säga..
Men jag ska verkligen försöka vara jätteambitiös på onsdag. Då kan jag vara ledig resten av veckan med gott samvete.

Idag fick jag ta ur mina örhängen! Och ett par av mina födelsedagspärlor sattes in för första gången.

Just nu hoppas jag även innerligt att ingen av de kurser som jag sökt till våren (bakteriell Patogenes-molekylärbiologi samt Skriva A) blir inställd. Jag vill så gärna plugga lite! Framförallt skriva.
Det skulle vara underbart.



Ungefär ett år sedan.. 1300m höjd, jag bodde vid bergets fot, Jurabergen, Schweiz




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback