Det har firats!

Så var födelsdagsdagen över för den här gången.
Ett år äldre. Ett år klokare.

Festen i lördags blev som sagt mycket lyckad. Vi lyckades få maten godgod och efterrätten blev perfekt. 16 personer var vi och vi fick precis plats runt borden. Dukningen ser ni på bilden nedan.
Riktigt nöjda blev vi!
Senare gick vi den korta biten till Terassen, utestället här i stan (och jag hade för första gången jättenära hem!!). Som redan nämnt i tidigare inlägg. Jag höll till i Skara eftersom jag gick gymnasiet där..
Riktigt kul var det där också. Mycket folk.
På söndagen tog jag, Hanna och Camilla (mina kära vänner från Schweiztiden) en långpromenad på berget. Härligt höstigt. Sen firade vi min brors födelsedag också, med kakor och sång.

Idag kom familjen in sjungandes vid kvart över sju snåret eftersom mina syskon var tvugna att ge sig i väg till skolan (själv var man ju ledig!).
Uppvaktades med paket innehållandes en klocka, en ring, sminkrådgivning+produkter på Make-up Store, ett par örhängen (mina allra första alldeles egna!) och nya hörlurar samt pengar.
Åt ute med mamma, pappa och mormor, lät mig själv fika med jämna mellanrum under hela dagen och drill på kvällen. Det var min dag det.

I morgon är det studiedag som innebär att jag som lärare ska jobba ändå.
Jag hoppas att det blir intressant, det som vi ska diskutera och gå igenom.






Kommentarer
Postat av: LITTLE MISS LOUISE

Hallu på du, vem gillade du mest i idol ikväll? Säg Alice.. Säg Alice.. ? :)

2008-09-29 » 22:37:04
URL: http://littlemisslouise.blogg.se/
Postat av: Louise

omg! Ja absolut!

Vill också har smink från make up-store! Gud vad jag är avis på dig!

2008-09-29 » 23:20:01
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: klara

grattis!! :)

2008-09-29 » 23:51:32
Postat av: Sofia

Svar: Varsågod :)

2008-09-30 » 09:56:18
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback