Högtryck i hjärnan

Snart är det dags för huvudet att få vila mot en skön kudde..men inte riktigt än.
Detta huvud är just nu sprängfyllt av idéer, recept och andra härliga tankar. På lördag ska jag fira mina 20år (fyller om en vecka) tillsammans med en kompis vars födelsedag också närmar sig med stormsteg. Det blir ett gäng som kommer för middag, prat, skratt och fest. Sen drar vi ut i stadens uteliv (om man nu kan kalla det det..). Och jag ska förförsta gången sätta min fot inne på ett uteställe i min stad. Första gången. Nästan så att det är lite pinsamt. Men bara nästan. Jag gick inte på gymnasiet i stan så jag har liksom aldrig haft någon anledning till att ge mig ut här. Men nu är det alltså dags. yeah.
Outfiten är klar. Ny klänning, nya strumpbyxor och nya skor är inköpta. Det ska blir kul att se med egna ögon vad staden har att erbjuda (och inte bara bygga mina uppfattningar på vad andra tycker och säger..).


Ballonger på en fransk himmel

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken fin ballongbild!

..Lördag kommer bli kanon. Ska bli skitkul!

<3

2008-09-23 » 10:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback