Mer spontan, Ja tack!

Året i Schweiz har förändrat mig på flera sätt, bland annat har jag blivit mer spontan av mig. Innan var det. planering, planering, planering och ha koll på allt, allt , allt samt jag är lite feg feg feg.

Jag hoppas att det har släppt nu.

Igår tog jag hål i öronen. Såg skylten, gick in och frågade och sedan bestämde jag mig. Det hela tog väl en sådär 20minuter.
Inget stort så direkt, men jag velade inte i en evighet i alla fall.

Så nu kan jag äntligen tråna efter snygga örhängen som alla andra. haha

Kommentarer
Postat av: Joel

Men det är inget fel på att planera väl heller :) det har för det mesta ganska stora fördelar :P Nu ska jag försöka börja läsa lite igen, har varit dålig på det där på sista tiden!

2008-09-15 » 03:22:18
URL: http://joelherko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback