En bra dag

Låg i sängen och filosoferade lite i morses runt åtta. Då ringde telefonen. Oj, vad trött jag lät när jag svarade. Det första man säger på dan ni vet. Det låter inte så uppåt direkt.
I alla fall. Det var vikarieförmedlingen och jag fick idag mitt första jobb genom dem. Fick hoppa in på en förskola några timmar. Det gick riktigt bra faktiskt.

Sen åkte vi och handlade till imorgon kväll. En hel del goda ting blev det. Ser fram emot det!
Vi räknade glas, spånade musik och började planera dekoration.

Spelningen med Trumkåren gick grymt bra!
Dansklasen efteråt var också den riktigt kul.
Pappas hamburgare går alltid ner och jag är väl antagligen den enda i min ålder som tittar (och njuter!) av Dobbidoo. Men det får jag väl hålla hemligt eller nått...



En suddig bild från idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback