Dans och träning

Snart redo för att cykla till jobbet. Hade tänkt vara där mycket tidigare men kom på att danssalen är bokad idag på fm så jag kunde lika gärna koreografera lite här hemma istället.
Idag har jag även hunnit med att bli bokad som danslärare till en kurs som ska hållas en lördag i november. Kul!

Jag måste komma igång med mer dansträning för mig själv. Jag har ju lektioner tre dagar i veckan + drillen och det är bra men jag måste försöka få in några pass i veckan med mig själv, och då också med mycket högre svårighetsgrad. Diciplinen måste bara finnas där. Det är svårt när man är helt själv tycker jag.
Jag måste skärpa mig.
Det blev många måsten där...

kanske ska jag köra med att bloggen får vara en liten träningsdagbok också.. hmm.. varför inte.
Nu invigs kategori Dans och träning.



Vinter i Schweiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback