rörigt i huvudet

K: - Maja, du kommer sen va?
jag: Va? vaddå sen?
K: Ja, det börjar ju idag.
jag: Vad börjar?? tänk tänk tänk.,.. JAHA, just det. Teckenspråkskursen!

Jag hade verkligen helt förträngt det. Förstår inte varför jag inte reagerade när jag satt med öppen kalender och såg att det stod Teckenspråkskurs 17.30-19..för jag kommer så väl ihåg att jag läste det idag. har väl tänkt att det är långt fram..
Men som tur var så blev jag alltså påmind och jag har nu varit på min första lektion. 8 stycken är vi som ska lära oss lite drygt 300 tecken, jag sänker medelåldern rätt så bra..
Idag har vi lärt oss båt, skola, mamma, tåg, blomma, skidor och att räkna m.m. riktigt intressant.

Kommentarer
Postat av: Karin

ÅH, skulle också vilja lära mig det! var läser du det någonstans? är det på folkhögskola?

2009-04-20 » 23:00:04
URL: http://ohlachocolat.blogg.se/
Postat av: Karin

ballt förresten med au pairandet! jag har själv varit au pair i paris, 2 månader :P haha, trivdes inte alls hos familjen. fick typ inte gå ut på kvällarna och de var allmänt gnälliga. hur kommer det sig att det bara är 1 månad du ska vara där? är ju jättebra annars ifall att du inte skulle trivas, en månad står man ju ut liksom!

2009-04-20 » 23:01:40
URL: http://ohlachocolat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback