Måndagsplaner

Måndagar är sköna dagar. Börjar kl13.40, slutar 15.20. Idag kommer jag dock vara kvar lite längre på jobbet för att planera resten av veckan. Det är instrumentvisning på musikskolan så jag måste sätta ihop en liten minidans till en populär låt och sedan kommer alla 2:or och 3:or komma och dansa med mig i lite olika gruppkonstallationer (nu blev jag riktigt osäker på om det verkligen heter gruppkonstallation..låter ju inte riktigt klokt.. men ni fattar vad jag menar i alla fall). 9 minuter per grupp har jag så det är snabba ryck som gäller och under de 9 minuterna ska jag få dem så intresserade av dans att de vill börja hos oss till hösten. :)
 Efter planering tar jag nog mig ner till biblioteket för lite bakteriell patogenes-plugg. Har en inlämningsuppgift att göra tills nästa tisdag, kan vara skönt att bli av med den.
Avslutar dagen med drill.

och faktiskt så är det så att om 70 dagar flyger jag till Paris och en av mina drömmar går i uppfyllelse. (ja, iallafall till hälften, någon gång ska jag bo i egen lägenhet där också..)



Kommentarer
Postat av: Karin

haha :D men det är ju därför jag måste göra mig av med den gamla, för att DEN HÄR ska få plats... eller nåt...



vad ska du göra i Paris? :)

2009-04-20 » 11:30:18
URL: http://ohlachocolat.blogg.se/
Postat av: naomi

jag var i paris för några veckor sedan :) det var helt underbart :D

2009-04-21 » 11:10:01
URL: http://modistiskt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback