Lycka



Kände lite på snön igår. Mysigt ändå. Och den kommer att ligga kvar ett tag till.
Riktigt skönt att sitta och njuta vid solväggen, rejält påklädd och med solglasögonen på.
Kroppen har fått nya krafter, jag är redo för jobbet igen. Massor av inspiration finns i huvudet.
Balett är underbart, jag borde verkligen öva oftare.
Och mina Parisbiljetter är bokade. 29 juni bär det iväg och 4 augusti är jag hemma igen och då har jag även gjort en liten avstickare till Cherbourg och David.
Förra året var juni den "bästa" sommarmånaden. Skriv upp att juli kommer att få den utmärkelsen iår.

Kommentarer
Postat av: Augustikid

Tävling på Augustikid.blogg.se

2 jätte fina smycken värde ca 300 kr



regler mm fin på bloggen,



välkommen och lycka till!!

2009-02-14 » 16:29:07
URL: http://augustikid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback