En liten glimt

Varit lite stiltje här nu.
Igen.
Skrivlusten har inte varit på topp och det har varit mycket att göra så här i början på terminen.
Men (jag vet, man ska Inte börja en mening med men..men..) nu känner jag att jag är på banan igen.
Jag har kommit igång med alla nya danskurser och jag har koll på det mesta.
Åker till danssalen vid 12.30-tiden idag för att koreografera lite innan jag börjar med grupperna. Tre stycken till antalet är de idag.

Ska försöka greja lite med en ny layout här innan det blir dags för att laga lite mat. Tänkte att jag även ska hinna med och välja ut lite bilder som jag ska printa ut till mina, ännu inte gjorda, fotoalbum. Det känns som om att det är dags nu.

På återseende.

Kommentarer
Postat av: jakob

hej! jätterolig idé! jag är ledig frekväll och lörkväll den här helgen. nästa helg ledig hela lör-sön. john bor i gbg och är upptagen den här helgen. gabriel pluggar i england nu. om du har msn kan vi prata där: [email protected]

2009-01-22 » 21:51:21
URL: http://jaaakob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback