Det här var ju dumt

Började kolla upp hur det skulle bli om jag börjar plugga nästa år istället för i år (Paris hägrar!).
Så dumt, dumt, dumt att de nya reglerna börjar att gälla då. Jag förstår inte mycket men om jag fattat lite rätt så har jag inte läst en enda av de kurser som ger meritpoäng på logopedprogrammet... antar att chansen att komma in sjunker en del.. eller? jag borde ringa en syo..
Men jag har nog ändå bestämt mig för att satsa på Paris.
för.
Jag har hittat ett till program som jag kan tänka mig (dumt dumt dumt, jag som var så säker på logoped!)
Språkvetarprogrammet i Uppsala.

Så, nu är jag bara ännu mer förvirrad och vet inte alls vad jag vill. Eller rättare sagt. Jag vill för mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback