Första vårvärmen

Grymt bra helg har det varit, helt klart.
Började i fredags kväll då jag, min syster och mamma gick till stans kurort och badade bubbelbad, bastade och åt tapasbuffé. Avslappning på hög nivå. Kvällen fortsatte sen med pulkaåkning (skjärtlapp för min del, inte att rekommendera när det inte finns någon snö!) och lite härligt umgänge med människor man inte träffar så ofta.

Lördagen började tidigt (för att vara lördag..). Klockan 8.45 tog jag en liten promenad ner till Form, där jag tränar, och hade sedan ett härligt Bodybalancepass (mycket behövligt, mycket bra) och ett efterföljande danspass. Bra start på lördagen där.
Mycket att göra efter det, handling, en tur till Stadsteatern inför söndagens rep, städning och planering. Trodde att jag hade glömt plånboken på ICA, rotade igenom väskan massor med gånger men hittade den aldrig. Fick panik, var mycket sen, åkte upp till affären, ingen plånbok, åkte till Stadsteatern, ingen plånbok. Ahh! Ännu mer panik, ännu mer sen. Åkte hem, vände upp och ner på väskan, och där. Där låg den helt plötsligt på sängen. Åhh, typiskt mig.
Åkte äntligen iväg till Skara. Två kompisar plockades upp på vägen och Crêpes väntade oss hos en annan, sju stycken var vi som mötte upp. Myspys på hög nivå. Kvällens mål var estettreornas slutprproduktion. Mycket sevärd även om det var vissa grejer som jag inte riktigt fick pejl på. Men bra dans och underhållande överlag.

Idag har det varit, rep rep rep hela långa dagen med lite tedrickande med god vän som pricken över i:et på kvällen.

Inte så där jätteintressant läsning direkt men..
andra bullar blir det när jag är i Paris. Då ska jag guida er i denna underbara stad och skriva massa sofistikerade saker (för man blir ju sofistikerad av att bo i Frankrikes huvudstad. åjo. eller hur?!.. haha)

Kommentarer
Postat av: Jenny

När drar fröken till paris då? herrejisses, paris.... jag kanske ska dit i augususti.. den 22 tror ja det vara.. ja ska vara där ett par dagar och träffa lite folk från usa tiden. kommer du vara där nere då? kramar

2009-03-23 » 11:57:51
Postat av: Emma

sv: det ska jag prova nästa gång!

2009-03-23 » 17:01:10
URL: http://emmarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback