Dags att vakna

Nu börjar det hända saker. Det är dags att ta tag i en hel del som man innan har tänkt "det är långt fram.." om. Om två veckor är det dags för vår stora konsert med orkester och kör på Stadsteatern som även innehåller tre danser. Två av  dem är helt klara, den tredje blir klar i veckan. Efter det följer fler konserter, planering av speciella lektioner, SM i marschdrill, högskolestudier, uppvisningar och andra roliga trevligheter som kräver mycket planering.
Dags att hitta diciplinen igen efter några veckor som varit lite slappare med inställda lektioner och inte så mycket att planera.

Ett annat projekt är även att försöka hitta den perfekta presenten till familjen i Paris. Och en separat present till tjejen som jag ska ta hand om.
Börja spåna redan nu..

Höstplanerna har fått lite konkurens, men saken måste undersökas på plats. Jag tänker i alla fall ge det en chans när jag väl är där nere. Antingen hittar jag något, eller så gör jag inte det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback