Dagen


Dagen har bjudit på en hel del och morgonen började med att jag svor över att jag inte skaffat mig en muffinsplåt (sån där med hål i, ni vet). Så mina muffinsar blev ganska så breda, men lika goda ändå såklart.
Har pluggat med en kompis i flera timmar, mellan 12 till 18 ungefär, eller, nu ljög jag kanske lite. Jag lyckades flumma en del där emellan (disneylåtar på spotify gick varma där ett tag..) och en måltid svängdes ihop också. Men ändå nöjd med det som blev gjort. Bara att fråga om ni behöver veta något om våra kranialnerver.. ;-)

Danspass på gymmet var sjukt jobbigt men grymt kul! Precis vad kroppen behövde efter en hel dags stillasittande.
Nu har jag precis svängt ihop en fetaost/spenatpaj som ska bli matlådor några dagar framöver. Måste till köket för att ställa in den i kylen och sedan är det dags för sängen. Ska upp tiidigt imorgonbitti. Gillar inte. Franskakurs i morgon eftermiddag/kväll dock, gillar desto mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback