Bor numera i lägenhet!

Har inget internet i nya lägenheten än så är på biblioteket en sväng för att kolla busstider med era.
Ja jag har flyttat!! :) Och jag är såå nöjd. Inte riktigt klar med uppackningen än men älskar verkligen min lägenhet redan. Snart ska jag ta mig hemåt, laga lite mat, och sedan ska jag dra ner på stan för seriös storshopping. Jag ska förnya min garderob lite är det tänkt. Det gäller att passa på innan man (imorgon) flyttar hemhem till staden där inte butikerna trängs så där väldans så att säga..

Igår hade jag en mysig filmkväll med mig själv, (500) days of summer och lite godis på det.

Avslutar med ett biotips: Gå och se Dear John! Eller försök hitta boken först förresten och läs en innan. Jag köpte min i London så jag vet inte om den finns här men boken tar (som vanligt) upp mycket mer än filmen.

Bild från när första lagret färg målades på. Sen blev det ytterligare ett. Mandelvit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback