Sommar, sommar och sol.

Ojoj, Sommaren kom i vägen för bloggen. Inte klokt vad fint väder vi har! Har njutit i en vecka nu och midsommar spenderades i Stockholm (Bilade upp och det verkade som att vi var de enda som tänkte "mot huvudstaden!" denna helg, köerna ringlade sig långa åt andra hållet, mot Västkusten/Dalarna. Ägnade oss åt lite skadeglädje i några minuter under färden..men bara lite.)
Nu är det slut på riktigt på mitt lilla lov. Idag börjar jag mitt sommarjobb och ska snart ge mig iväg. Första dagen jag inte går brevid någon, hoppas att det går bra.

Vi åkte en kortis till Farstas midsommarfirande och fick se härlig folkdans.



Förrätt.



Mumsig efterrätt.



Och avslutningsvis. Ost och kex till spelandet.
Det har blivit en hel del mat ja.. och jag har inte ens tagit med huvudrätten.haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback