Fynd

Då har jag landat hemhemma. Staden bjuder på vackert väder och jag har redan varit iväg på utbildning inför mina jobbveckor, cyklat på en cykel med alldeles för hög sadel (jag tror att bror är skyldig) och fyndat böcker på secondhand. Fyra stycken för hela fyra kronor, det var halva priset..


Tänkte även passa på att visa min fina kudde som jag fick med mig hem i söndags då tanken egentligen var att jag endast skulle besöka Ikea.. men denna kudde avslöjar att det blev lite andra butiker också, Åhléns bland annat..Och på tal om Ikea, hittade en soffa som jag skulle kunna tänka mig också. Bra färg, schäslong och bäddsoffa - allt till ett riktigt bra pris.

Tulpankudden i morfars kakelungsstol. Där trivs den förträffligt bra fast flyttlådorna borde bäras ner till förrådet. Jag var dock lite för lat för det igår så de står där de står ett tag till..

Kommentarer
Postat av: AnnaWK

Tycker du gjorde helt rätt som tvingade dem ;) Jag förstår inte varför inte jag blev tvingad under gymnasietiden - den är ju underbar och helt klart en ny favorit hos mig.

2010-06-16 » 18:52:58
URL: http://annawk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback