1 dag kvar till tenta

Halv 8 hos mig + idol. En kopp te. I en fåtölj invirad i en filt.
Där har ni mig snart. Lite snorig sådär. Lite ont i halsen. Full av språkstörningsteori. En pluggdag kvar till tenta.

Annars har jag konstaterat i veckan (ja, förutom att det finns sjukt mycket saker som inte vill krypa in i hjärnan och sätta sig där.) att det bor två sjukt (ja, igen) stora hundar här någonstans. Såg dem två gånger igår, kopplade som tur var. Men jag bytte ändå trottoar..
En Cowboy har vi också här i trakterna som handlar på ICA som jag bor granne med. Hela stassen har han, hatt, fransar och boots. Livar upp lite sådär.

Och jag har fortfarande inte hämtat min kamera (Dåligt!) jag måste verkligen göra det i morgon. Måste.

Jag hinner med lite annat än att plugga också (läs: Man kommer på så mycket annat att göra när det egentligen är plugga man borde göra). Som att baka bröd, och promenera långt (mycket trevligt) men jag har även torkat golv och skurat badkar. Helt plötsligt blir det liksom roligt att göra allt det där som man annars drar sig för.

Jag har hunnit sakna pianospel också. Jag ska börja leta efter ett eget snart.
Denna man spelade på största torget i Nice. U N D E R B A R T


Kommentarer
Postat av: jessi

Lycka till med tentan!



Vad härligt att du spelar piano,det är ju så vackert! Min mamma spelar också, jag gjorde ett tappert försök i när var yngre men inte min talang.



KRAM

2010-10-03 » 18:21:02
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: jessi

Lycka till med tentan!



Vad härligt att du spelar piano,det är ju så vackert! Min mamma spelar också, jag gjorde ett tappert försök i när var yngre men inte min talang.



KRAM

2010-10-03 » 18:21:38
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback