sushi och en liten plan



Igår smakade jag sushi för andra gången i mitt liv. Mja, möjligen lite godare den här gången. Inte för att jag tyckte att det var äckligt första gången men jag var ganska likgiltlig. Inga känslor åt något håll liksom.
Tre gånger ska det ta har jag hört och sen är man fast. Får se om det stämmer så småningom.

Annars så är planen att bloggen ska få lite fokus igen. Jag fotar en hel del nu och sånt är roligt. På fredag bär det iväg till Schweiz också, första besöket sen jag lämnade landet för tre år sedan efter ett år som au-pair. Ska bli riktigt spännande! Bröllop står bland annat på schemat och sådant är ju alltid trevligt!
Dags att sova, sista jobbdagen för sommaren har avklarats idag så kroppen är lite uppe i varv än dock efter en promenad och spontanbesök hos en klasskompis. Men jag måste bädda ner mig snart, tåg tillbaka till föräldrahemmet imorgon och lite grann ska göras innan dess. Pumpa cykeln till exempel, råkade visst tömma däcket på lite luft istället för att pumpa i mer förra gången jag försökte..hrmm..inte så lyckat nej men så kan det gå ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback